PROSTĚ NEJLEPŠÍ PALAČINKY

Palačinky jsou snad první dezert, který jsem se naučila připravovat, a dost možná to bylo také první jídlo, které pod mýma rukama spatři...

https://www.facebook.com/neplechanaplechu/?ref=aymt_homepage_panel

Palačinky jsou snad první dezert, který jsem se naučila připravovat, a dost možná to bylo také první jídlo, které pod mýma rukama spatřilo světlo světa. Vždycky jsem je měla ráda a myslím, že kdybych sečetla to množství, kolik jsem jich za ta léta spořádala, asi bychom se hodně divili. Jsou prostě super a to je důvod proč jsou asi nejčastějším dezertem, který si v restauracích objednávám. Sama jsem už kolikrát přemýšlela nad tím, zda bych neměla náš nepleší recept na palačinky zařadit do naší nepleší sbírky! Na druhou stranu je jejich příprava tak strašně jednoduchá, že mi bylo snad i trpné je sem dávat. Pak mi však František připomenul, jak jsem mu v našich začátcích dělala palačinky tvrdé tak, že ani nešli zarolovat a spíše se jen lámaly, a tak jsem usoudila, že bez palačinek by to tady prostě nebylo kompletní. Dnes Vám tedy představuji naše vychytané palačinky s tvarohem, třešněmi a višňovým sirupem.

https://www.instagram.com/neplechanaplechu/

Co budete potřebovat (na 10 kusů):

Na palačinky:
  • 500 ml mléka,
  • 180 g hladké mouky,
  • 20 g vanilkového cukru,
  • 2 vejce,
  • 5 ml rumu,
  • citrónová kůra,
  • špetka soli. 
Na něco dovnitř:
Do vyšší nádoby naliju mléko, přidám vejce, cukr a sůl a vše pořádně promíchám kvedlačkou. Poté přidám mouku a opět kvedlačkou pěkně zapracuju. Na závěr přimíchám nastrouhanou citrónovou kůru a rum a takto připravenou směs nechám 1/2 hodiny rozležet v lednici. Na těžké pánvi smažím palačinky sběračku po sběračce na rozpáleném oleji pěkně z obou stran a plním je tvarohem s cukrem a třešněmi a na závěr je polévám višňovým syrobem.
 
Doba přípravy 1 hodina a s náročností 2/5.

https://www.facebook.com/neplechanaplechu/?ref=aymt_homepage_panel

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Nádhera. Vůbec to není trapné, palačinky neumí připravit každý. Přeji prima dny, M.

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, super tip na recept :)

    http://ladylenna.blog

    OdpovědětVymazat

Flickr Images