BABY PAVLOVA

Když jsem před rokem prvně pekla pavlovu, netušila jsem, že si ji naše rodina tak moc oblíbí a ani to, že si ji tak oblíbím i já. Už na ...

https://www.facebook.com/neplechanaplechu/

Když jsem před rokem prvně pekla pavlovu, netušila jsem, že si ji naše rodina tak moc oblíbí a ani to, že si ji tak oblíbím i já. Už na první ochutnání jsem jí však dočista propadla a tak mi bylo hned jasné, že do tajů její výroby se musím ponořit i já! Tato lahodná cukrová pusinka s vnitřkem přimonínajícím marshmalouw dostane prostě každého! Je to jednoduchý, rychlý a velmi lahodný dezert, který se hodí nejen na domací posezení u kávy, na narozeninový dort, ale v této baby formě i jako mini dezert v candy baru na Vaší párty! Pavlova je natolik oblíbená, že se s nimi v poslední době doslova roztrhl pytel, takže věřím, že to jak vypadá víte, ale víte, že je to dezert, který vznikl tak trochu náhodou a že tato náhoda dělá pavlovu pavlovou? Kdyby totiž jednou jeden nešikovný kuchař omylem do těsta na pusinky nenalil ocet, asi bychom nikdy tuto dobrotu neochutnali! Takže třikrát sláva nešikům jako jsme my dva!

https://www.facebook.com/neplechanaplechu/

Co budete potřebovat (cca 30 ks):
  • 4 bílky,
  • 240 g cukru krupice,
  • 2 lžíce kukuřičného škrobu,
  • 1 lžíce vinného octa,
  • 300 ml smetany na šlehání,
  • ovoce dle chuti na dozdobení.
Krupicový cukr projedeme tyčovým mixérem tak, aby nám vznikl cukr jemnější než krupicový a zároveň hrubší než práškový. Poté si dáme do robotu šlehat bílky na pevný sníh, který po vytažení metly dělá vysoké pevné špičky. Do takto vyšlehaného sněhu pečlivě zašleháme cukr. Po chvíli zašleháme škrob a na závěr zlehka vinný ocet. Troubu přeheřejeme na 150 °C. Sníh dáme do zdobícího sáčku s indiánovou nebo hvězdicovou trubičkou a pomocí sáčku jej nastříkáme na plech vyložený pečícím papírem. Děláme cca 8 cm velké a 2 cm vysoké větrníky s důlkem uprostřed. Plech vložíme do trouby, teplotu snížíme na 120 °C a sušíme 45 minut. Upečené skořápky vyndáme z trouby a necháme zcela vychladnout. Vychladnuté skořápky plníme vyšlehanou šlehačkou a dozdobíme ovocem a lísky máty.
Doba přípravy 60 minut s náročností 1/5.  

https://www.facebook.com/neplechanaplechu/

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ja som pavlovu tortu ešte nikdy neskušala a mám pocit, že ani nejedla. No tieto mini tortičky vyzeraju na zjedenie a je to fakt výborný nápad.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat

Flickr Images